Ramowy rozkład dnia
6:00 - 7:00 Schodzenie się dzieci, prace porządkowo - gospodarcze i hodowlane, kontakty indywidualne i okolicznościowe wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci, praca indywidualna stymulująco - kompensacyjna.
7:00 - 8:00 Zabawy dowolne, spontaniczne i swobodne zgodne z potrzebami i zainteresowaniami dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela np.: zabawy w kącikach zainteresowań, wynikające ze sfery rozwoju dzieci.
8:00 - 8:15. Zabawy ruchowe (ćwiczenia poranne) - dzieci młodsze, zestaw ćwiczeń porannych - dzieci starsze.
8:15 - 8:30 Czynności higieniczno - porządkowe, przygotowanie do śniadania.
8:30 - 9:00 ŚNIADANIE
9:00 - 10:00 (dzieci starsze); 9:00 - 9:30 (dzieci młodsze). Zajęcia edukacyjne - zajęcia dydaktyczne w formie zabawy kierowanej przez nauczyciela (zabawy w kącikach różnego typu, zabawy dydaktyczne, zabawy twórcze, teatralne, tematyczne, zabawy o charakterze zadaniowym, zestawy zabaw ruchowych, zestaw ćwiczeń gimnastycznych - dzieci starsze).
10:00 - 10:45 (dzieci starsze); 9:30 - 10:15 (dzieci młodsze). Zabawy dowolne, spontaniczne i swobodne zgodne z potrzebami i zaintereowaniami dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela np.: zabawy w kącikach zainteresowań, wynikające ze sfery rozwoju dzieci.
10:15- 11:30 (dzieci młodsze); 10:45 - 11:30 (dzieci starsze) zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, prace porządkowe, gospodarcze, spacery, obserwacje przyrodnicze.
11:30 - 12:00 czynności higieniczno - porządkowe, przygotowanie do obiadu.
12:00 - 12:30 OBIAD
12:30 - 13:00 (dzieci starsze); 12:30 - 14:15 (dzieci młodsze). Ćwiczenia relaksacyjne, odpoczynek.
13:00 - 14:15 (dzieci starsze) Zajęcia dodatkowe, zabawy dydaktyczne, zabawy graficzne, zajęcia korekcyjno - kompensacyjne.
14:15 - 14:30 Czynności porządkowe, higieniczne - przygotowanie do podwieczorku.
14:30 - 15:00 PODWIECZOREK, przejście do zabaw swobodnych.
15:00 - 16:00 Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, prace porządkowe, gospodarcze.
16:00 - 17:00 Zabawy dowolne, spontaniczne i swobodne zgodne z potrzebami i zainteresowaniami dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela, np.: zabawy w kącikach zainteresowań, wynikające ze sfery rozwoju dziecka. Rozchodzenie się dzieci.